Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~comasz | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz adresŚląsk zarejestrowany22.08.2008 @20:35:25 ostatnio na stronie19.01.2017 @22:20:03

Pozdrawiam mojego pierwszego Zatraconego nauczyciela i recenzenta

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty228 komentarze2233 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kundelyo    27.10.2009 @21:26:56
dzięki! wielkie za miłe słowa.
i powodzenia również
w końcu jeden system łączy!
3maj się
~Kostnica    27.10.2009 @21:09:43
no to powodzenia w tworzeniu TEGO, a może nawet TYCH zdjęć : )
i również dziękuję.
~sylwia4440    27.10.2009 @20:30:33
Jestem oczarowana i mówię to z ogromną szczerością. Bardzo chętnie poobserwuję

Pozdrawiam.
_______
Wytykajcie błędy, będę bardziej wdzięczna niż zła.
~Kostnica    27.10.2009 @20:06:06
ale jeżeli zrobił rewelacyjne zdjęcie, to znaczy, że może zrobić jeszcze lepsze.
ja myślę, że w takich chwilach to trzeba dostać kopa, żeby się porządnie zmotywować.
ale jak tu dać komuś kopa, jeśli zdjęcia rzeczywiście są rewelacyjne?
pewnie cię stać, i zrobisz TO zdjęcie, ja jeszcze nie doszłam do wniosku, że szukam jakiegoś specjalnego zdjęcia, ale pewnie każdy, kto fotografuje dojdzie do niego, bądź już je ma : )
~Kostnica    27.10.2009 @19:57:18
krwawe Gniezno bez specjalnej przyczyny, ot skojarzenie ze zdjęciem : )
co do opisu profilu, nie masz jeszcze TEGO zdjęcia?
ciekawa galeria.
~kiciol    27.10.2009 @19:27:04
może i mało wykorzystałam sytuację, ale trudno było zapanować nad dopiero co dotkniętym aparatem i zrobieniem ciekawego ujęcia no, ale dziękuję za obiektywną ocenę.
_______
ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem.
~Olsson    27.10.2009 @19:04:08
dzięki serdeczne : )
~kiciol    27.10.2009 @19:03:11
zdjęcie robione w mało oświetlonym miejscu, więc dlatego może oczy wydają się mało wyraziste.
_______
ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem.
~meegi90    23.10.2009 @16:09:43
Dzięki
_______
" Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył ." Robert Bresson .
~Boenka    22.10.2009 @01:59:08
każdy hdr wychodzi sztucznie
_______
"Nie aparat robi zdjęcie, ale fotograf"!
~roka63    21.10.2009 @11:29:26
Bardzo ciekawa Galeria... Galeria, której nie sposób obejrzeć "po łebkach"... Na spokojnie muszę pooglądać i zastanowić się nad kadrami. Z grubsza powiem, że większość Cię nie ogarnia, nie rozumie...

Pozdrawiam
_______
lelum polelum
~aminero    20.10.2009 @20:44:37
Dziękuję
~FUNatic    20.10.2009 @13:54:04
Dzięki za radę ze zbyt kolorową kurtką.... miałeś rację:> Po poprawce jest lepiej.
~Nargis    18.10.2009 @15:39:07
Jestem zupełnym laikiem w tej dziedzinie, ale Twoje zdjęcia naprawdę urzekają. W zasadzie nie. Nie urzekają. Budzą o wiele głębsze emocje.
_______
Ciągle widzę jak patrzy. Jak jego zapach leży na dnie mojego kubka i wprawia w zakłopotanie otyłego kota. Jemu też od lat odbija się miłością.
~imatuszewski    15.10.2009 @21:00:40
Nie zawsze trzeba udziwniać Tylko o ile dobrze pamiętam to aparat miałem na wysokości klatki piersiowej bo właśnie szukałem jak najkorzystniejszego kąta
~gocha71    14.10.2009 @12:17:44
dzięki
dla mnie nie zawsze jest najważniejsza
~juyy    12.10.2009 @22:58:58
zadziwiające kazde wygląda jak "to"
~BlackMirror    12.10.2009 @12:46:35
ah faktycznie juz tu kiedys bylam skleroza nie boli ... coz poczac lubie nokturny i hehehe nie oczekuje ocen w zamian
_______
'We are blind to the world within us, waiting to be born'
~Yoroi    10.10.2009 @08:47:45
dzieki za odwiedziny
_______
Fotografuję, żeby się przekonać, jak to będzie wyglądało na zdjęciu
+kappa89    09.10.2009 @14:17:06
mi pasowało tak zeby zaczynało sie od poczatku schodów niestety nie zawsze mozna złapac wszystko w kadrze czasem zasłania tez sciana. pozatym bardzije sie skupiłem na przeswicie miedzy schodami niz na samych schodach
_______
"Bez współzawodnictwa wciąż bylibyśmy organizmami jednokomórkowymi" / Everybody lies
~PaulinaMazurkiewicz    20.09.2009 @01:34:29
Hey!
Nie mam pojęcia co znaczą te wszystkie znaki, ale to niewierygodne, że Japończycy są tak dziecinni
~PaulinaMazurkiewicz    19.09.2009 @02:28:00
Dziękuję za zainteresowanie
Pozdrowienia z Japonii
~agnieszka72    18.09.2009 @23:56:15
dziękuję ślicznie,jutro przetrzepię Twoją galerię
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~agnieszka72    18.09.2009 @23:44:36
hehe ok
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~agnieszka72    18.09.2009 @23:39:51
dzięki za nalot
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt